Συγχαίρουμε, τους μαθητές της Εθνικής
Ομάδας Πληροφορικής, που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στην Διεθνή
Ολυμπιάδα Πληροφορικής (Ταϊπέι - Ταϊβάν, 13-20 Ιουλίου 2014), τους
συνοδούς τους κ.κ. Μιχάλη Χατζόπουλο Καθηγητή ΕΚΠΑ και Νικόλαο
Παπασπύρου, Αν. Καθηγητή ΕΜΠ, την ΕΠΥ αλλά και όσους ενεπλάκησαν σε όλη
τη διαδικασία υλοποίησης του
Πανελληνίου Διαγωνισμού Πληροφορικής και στην προετοιμασία της Ομάδας.
Η διάκριση αυτή δεν είναι απομονωμένη, καθώς οι Έλληνες μαθητές επιδεικνύουν την κλίση τους στην αλγοριθμική σκέψη σε όλους τους αντίστοιχους Βαλκανικούς ή Παγκόσμιους Διαγωνισμούς. Για τα ελληνικά δεδομένα, η διάκριση καταδεικνύει το υψηλό επίπεδο των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητών μας σε ένα κλάδο αιχμής, όπως είναι αυτός της Πληροφορικής, που αναμένει και την αντίστοιχη υποστήριξη από την Ελληνική Πολιτεία.
Η Διεθνής πρακτική θέλει τον Πληροφορικό γραμματισμό να είναι στο πυρήνα των προτεραιοτήτων των προηγμένων εκπαιδευτικών συστημάτων, ενώ η πάγια θέση των Πληροφορικών είναι πως η έμφαση σε αυτό το πεδίο θα παράξει ικανό στελεχιακό δυναμικό που θα προσφέρει μεγάλη προστιθέμενη αξία στην Ελληνική Οικονομία. Μένει να το αντιληφθούν και να το στηρίξουν έμπρακτα και όσοι χαράσσουν την Εκπαιδευτική Πολιτική.
Σημείωση: Όσο το μάθημα της "Επιστήμης των Υπολογιστών" δεν είναι πανελληνίως εξεταζόμενο για την εισαγωγή στα σχετικά τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα αντίστοιχα παιδιά των επόμενων ετών, δε θα μπορούν να εισαχθούν σε Σχολές Πληροφορικής με μπόνους, όπως εκείνα που διακρίνονται στις ολυμπιάδες μαθηματικών, φυσικής, χημείας, βιολογίας ή σε αθλητικές διοργανώσεις κ.λπ., αλλά θα εξετάζονται σε άλλα γνωστικά αντικείμενα.
Η διάκριση αυτή δεν είναι απομονωμένη, καθώς οι Έλληνες μαθητές επιδεικνύουν την κλίση τους στην αλγοριθμική σκέψη σε όλους τους αντίστοιχους Βαλκανικούς ή Παγκόσμιους Διαγωνισμούς. Για τα ελληνικά δεδομένα, η διάκριση καταδεικνύει το υψηλό επίπεδο των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητών μας σε ένα κλάδο αιχμής, όπως είναι αυτός της Πληροφορικής, που αναμένει και την αντίστοιχη υποστήριξη από την Ελληνική Πολιτεία.
Η Διεθνής πρακτική θέλει τον Πληροφορικό γραμματισμό να είναι στο πυρήνα των προτεραιοτήτων των προηγμένων εκπαιδευτικών συστημάτων, ενώ η πάγια θέση των Πληροφορικών είναι πως η έμφαση σε αυτό το πεδίο θα παράξει ικανό στελεχιακό δυναμικό που θα προσφέρει μεγάλη προστιθέμενη αξία στην Ελληνική Οικονομία. Μένει να το αντιληφθούν και να το στηρίξουν έμπρακτα και όσοι χαράσσουν την Εκπαιδευτική Πολιτική.
Σημείωση: Όσο το μάθημα της "Επιστήμης των Υπολογιστών" δεν είναι πανελληνίως εξεταζόμενο για την εισαγωγή στα σχετικά τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα αντίστοιχα παιδιά των επόμενων ετών, δε θα μπορούν να εισαχθούν σε Σχολές Πληροφορικής με μπόνους, όπως εκείνα που διακρίνονται στις ολυμπιάδες μαθηματικών, φυσικής, χημείας, βιολογίας ή σε αθλητικές διοργανώσεις κ.λπ., αλλά θα εξετάζονται σε άλλα γνωστικά αντικείμενα.
Π.Τ.